24 Haziran 2011 Cuma

Beşiktaş 2011-2012 Futbol Formaları

Fanatik'te okuduğuma göre bu yılki formalarımızın arasına 4. forma olarak kırmızı forma da eklenmiş, en son 100. yılımızda kırmızı formalarımız çıkmıştı ve ben şahsen çok beğenmiştim. Hatta bu formalardan almak istediğimde bulamamıştım ve sadece şortunu alabilmiştim o zamanlar. Taraftarlar da zaten her yıl özellikle kırmızı forma istiyordu, hatta bu beklenti sonuçsuz kalınca kırmızı kaleci forması alanlar bile çıkıyordu. O açıdan iyi bir seçim olmuş kırmızı. Benim de içinde bulunduğum yüzlerce taraftarın bu formalardan alacağını ve yönetime bu şekilde teşekkürlerini ileteceğini düşünüyorum.

Diğer yandan diğer üç model de geçen sezonki gibi düz siyah, düz beyaz ve çubuklu olacakmış ki bu haber de beni çok sevindirdi. Hatta mümkünse geçen yılki formalar üzerinde hiçbir değişiklik yapmadan yeniden piyasaya sürsünler, yine alırım. O kadar güzeldi yani. Puma ile anlaşmamızın sona ermesinden beri en güzel formalarımızdı. Hatta sanırım benim için gelmiş geçmiş en güzel formalara ait sezondu. Umarım yine en az geçen sezonki kadar mükemmel formalarla başlarız sezona. Son olarak da şöyle bir bilgi vereyim, formalar Temmuz sonuna doğru tanıtılmaya başlanacakmış.

Hiç yorum yok: