22 Haziran 2011 Çarşamba

Blog Mevsimi Açıldı

Blog'u tam olarak kapatmamıştım hiç, çok nadir de olsa arada bir gelip 1-2 bir şey karalamıştım, okulum bittiğinden beri de yeniden yazmaya başlamak için fırsat arıyordum, uyumayı bir türlü beceremediğim bugüne kısmetmiş.

Zaten yazın geldiğini de bu şekilde tam olarak anlayabiliyorum. Her gün daha erken uyumak istiyorum fakat her geçen gün daha geç uyumaya başlıyorum. Şimdi de yatağımdan kalktım, aldım bilgisayarımı geçtim balkona, bir yandan kulaklığımla müziğimi dinliyorum, bir yandan içiyorum -soda ya soda- bir yandan da yazıyorum. Çok şey değişti yazmadığım sürede, zamanla zaten yazarım bunları da.

Gidişat her zamanki gibi olacak, konu olarak pek bir fark yok. Günde en az 1 yazı ortalaması tutturmak hedefim, bakalım inşallah olur. Biliyorum ki beni fazlasıyla özleyenler var ki bu yazıyı okur okumaz kendilerini bilecek onlar. :)

Hadi hayırlı olsun!

Hiç yorum yok: