17 Kasım 2010 Çarşamba

Logitech Rumblepad II


Yıllardır bilgisayarda PES oynarım, son birkaç yıldır da NBA 2K serisi çıkmaya başladı, bu yıl da tabi FIFA geri döndü. Bu üç oyun gamepad gerektirir, klavyeyle oynamaya kalkarsanız oyuna haksızlık olur, oyun üzülür. Ben de bu yüzden gamepadle oynamayı tercih ederim her zaman. Ancak şimdiye kadar aldığım gamepadlerin 1 aydan fazla süre gittiği de görülmüş şey değildir. Ya sol analog gider, ya tuşlardan biri takılmaya başlar ya da tuşlar yumuşamaktan sahanda yumurta kıvamına gelir. Tabi doğaldır bu anlattığım şeylerin olması, çünkü aldığım gamepadler 20 liralık (pazarlıkla 15'e inmediği görülmedi henüz) Kontorland, Snopy vb. markalara ait oluyor ki, garantisi bile yok. En son da yine 15'e Tasco diye bir gamepad aldım geçen gün (Teknosa'da 30du!), eve geldiğimde baktım ki sol analog çat çut ses çıkarıyor arada bir sol üst köşe takılıyor, R1 tuşu iyice basmadan çalışmıyor, (NBA 2K11'de herifler yanımdan vızır vızır geçer oldu!) start tuşu da öyle, pek kullanmasam da yön tuşları da. Dolayısıyla alet şimdiden pert.

En sonunda pes ettim ve yukarıdaki gamepadi aldım. Logitech Rumblepad II tam bana göre olduğunu düşündüğüm bir ürün, şimdiki hayalim yıllarca bunu kullanmak, bozulursa garantiye yollamak, artık gamepade para kaptırmamak. Bunu da 6x8 TL şeklinde aldım, ben zaten her ay gamepade 15 lira yatırıyordum, şimdi hem daha düzgün bir gamepad kullancağım hem de daha az para harcayacağım. Oh ne ala!

Bir heyecanla edit:
Hem de titreşimli lan!

Hiç yorum yok: