10 Kasım 2010 Çarşamba

Sıcak Çikolata


Sıcak çikolataya bayılırım, gördüğüm yerde de balıklama atlarım. Sinemada, cafede her yerde... Bir fincan sıcak çikolatanın fiyatı da bana zaman zaman fazla geldiğinden dolayı evde de yapmak isterim. Şimdiye kadar 3-4 farklı markanın sıcak çikolatalarını denedim fakat hiçbir zaman dışarıda içtiğim sıcak çikolataların tadını yakalayamadım. Suyla olmayınca sütle yaptım falan filan. Olmadı bir türlü. Ta ki dün Dr. Oetker'in sıcak çikolatasını deneyene kadar. Sütle falan da değil, suyla yaptım ve bana göre evde yapılmış en güzel sıcak çikolatanın tadına vardım. Fincan fincan içesim var fakat maalesef deneme amaçlı sadece 2 tane almıştım. Tanesi 55 kuruş, yarın da birkaç yıllık depolamayı planlıyorum.

Sıcak çikolata hastalarına duyurulur. Dr. Oetker yapmış aaağbii!

Hiç yorum yok: