6 Eylül 2010 Pazartesi

Definitely, Maybe

Yazıya nasıl başlasam bilmiyorum. Hayatımın filmi oldu bu film. Fakat maalesef iyi anlamda değil. Sırf Abigail Breslin için indirip izledim ama film öyle bir sıktı ki beni, ikinci yarısını atlaya atlaya izledim ve anladığım kadarıyla sonuyla da pek iyi bir film değildi. Dediğim gibi Abigail Breslin için indirdiğim filmin de sadece birkaç sahnesinde kendisini görebilmem benim için kötü bir sürpriz oldu. Başroldeki Ryan Reynolds da oldukça sıkıcı bir tipti zaten bu filmde. Ki bu da sanırım bana yansıdı ve film iyice çığırından çıktı.

Konu gereği 3 kadın vardı ve bu kadınları bir şekilde birbirlerine bağlamak gerektiğini düşünmüş yapımcılar ama öyle olmasaydı sanırım çok daha eğlenceli ve izlenebilir bir film olabilirdi. Böyle olunca bölümler arası çok gereksiz ve anlamsız geçişler yaşanmış. Yine konu gereği film de pek uzun olmamalıydı bence, 1 buçuk saat gibi bir süre böyle bir konuya yetebilecekken gereksiz yere film uzamış da uzamış ve 2 saati bulmuş. Filmin tek güzel yanı, dediğim gibi Abigail Breslin. Öyle tatlı, öyle sevimli ki, onu gördüğüm bütün sahnelerde filmi yüzümde salak bir sırıtışla izledim. Ama bu film? I ıh, olmamış. Maalesef çöpe...

2 yorum:

Çağlar dedi ki...

Muhalefet oluyormuş gibi olmasın ama Definitely, Maybe gayet iyi filmdir yahu. Evet çok süper olmayan ama yine de keyifli, şirin, mütevazı ve gayet izlenebilir bir film. Ayrıca film tarihin en güzel taksi çağırma sahnelerinden birini ve en güzel evlenme teklifi repliklerinden birini içinde barındırmaktadır.

2 yıl önce blogta şöyle bir post girmiştim film hakkında:
http://caglaryildiz.blogspot.com/2008/07/evlenek-mi.html

k.yanar dedi ki...

Ben de film öncesi birkaç yerde yazılanlara falan baktım, oldukça iyi şeyler yazılmıştı film hakkında. Yazılanları okuduktan sonra filmden beklentim arttığı için sevmemişimdir belki de filmi.

O evlilik teklifi de nedense bana pek klişe geldi. Bilmiyorum belki o da benim filmi izlerkenki ruh halimdendir. Zaten filmi izledikten sonra da ekşide yazılanların hepsini okudum, tek bir kötü yorum yoktu. Sanırım bende var bu filmle ilgili bir terslik.