5 Eylül 2010 Pazar

What Women Want

It's never too late to do the right thing.
----
Bu filmi ilk defa televizyonda gördüğümde küçüktüm, sanırım 11 yaşında falandım. Konusu epey ilginç gelmişti bana, kadınların düşüncelerini okuyabilen bir adam. Oldukça ilginç bir fikir ve durum gibiydi o zamanlar. İzlemek istemiştim fakat izleyememiştim. Yıllar sonra geçen gün aklıma geldi bu film, hemen buldum, indirdim ve az önce de izledim.

Film başta oldukça klişe bir Amerikan yapımı gibi başlasa da, esas olaya girildiğinde film inanılmaz eğlenceli bir hal alıyor ve insan bu noktadan sonra tek bir noktada bile sıkılmıyor. Ta ki filmin sonuna kadar, filmin sonu beklediğim kadar iyi olmasa da, kötü de değildi. Mel Gibson yine rolünün hakkını verirken, Helen Hunt da hiç fena değildi.

Henüz izlememiş olanlara tavsiye edebileceğim bir film. Eğer bir filmi zevk almak ve iyi zaman geçirmek için izliyorsanız, kesinlikle beğenerek izleyeceğiniz bir film. Hatta 1-2 sahnede gülmekten filmi izleyemez hale geldiğinizde filmi duraklatırsanız, bana teşekkür ederek geçirebilirsiniz o vakti. :)

Hiç yorum yok: