28 Eylül 2010 Salı

Hotmail


Bir kullanıcısı olarak son derece memnundum aslında Hotmail'den. Hatta hala da öyleyim ama bir sorunu var bu elektronik posta sağlayıcısının. Son zamanlarda sürekli spam gelmeye başladı. Ben bunları, hiç üşenmeden, tek tek engelleyip siliyorum. Ama Hotmail bunu uygun bulmuyor olacak ki bu spamlar gelmeye devam ediyor. Gece 02:57'den 15:18'e kadar 13 tane gelmiş mesela şimdi yine.

Kimi onu aramamı söyleyip telefon numarasını vermiş, kimi kendini ve ailesini tanıtıp onunla çalışmamı istemiş, kimi yardım istemiş, kimi -hey Allah'ım- cinsel organımın boyuna takmış, kimi ise milyonlarca Dolar ya da Euro kazandığımı söylemiş, mutlu etmiş beni...

Hotmail, bir gün başka bir elektronik posta sağlayıcısı kullanmaya başlarsam bu spamlar yüzünden olacak bilesin. Sen sebep olacaksın yani buna, sen!

Hiç yorum yok: