23 Eylül 2010 Perşembe

Formspring.Me


Öncelikle formspring oldukça başarılı bulduğum bir site. Formspring kısaca sizin açtığınız hesaba arkadaşlarınızın gizli bir kimlikle sorular sorduğu bir site olarak tanımlanabilir. Hani bazılarına bir şey sormak istersiniz de bir türlü cesaret edip soramazsınız ya, hah işte tam ona uygun bir site. Akıl edenleri tebrik ederim. Fakat bu sitede gelen soruları cevaplayan kişilerde genelde "ulan sormayın bana soru moru mnkym ya" havası sezmeye başladım son zamanlarda ve buna değinmek istedim. Hele bir de anonim soranlara oluşan büyük bir tepki var. Herkes anonim soranlara ters ters cevap veriyor, kendince ayar vermeye çalışıyor falan. E ulan sen değil misin millet sana gizli kimlikle soru sorsun diye bu siteden hesap açan? Ne bu ulaşılamaz insan tripleri? Hadi "benimle çıkar mısın, ben kimim, naber" tarzı sorulara verilen ters cevapları ayrı bir yere koyayım da yazıyı öyle bitireyim. Bu arada ben de buradayım. Her türlü soru cevaplanır, eheh :)

Hiç yorum yok: