4 Eylül 2010 Cumartesi

Kanal D Yeni Sezon Tanıtım Reklamı

 

Kanal D'nin yeni sezon tanıtım reklamlarını her sene çıktığında zevkle izlerim, oldukça başarılı bir iş çıkarıyorlar. Mesela geçen seneki reklamları en zevk alarak izlediğim reklamlar arasında üst sıralardadır benim için. Bu seneki reklamlarında da Kanal D kadrosunu karaoke yaparken izliyoruz.

Reklamı izlerken şöyle 1-2 küçük not aldım kendimce, Beyaz'ı maalesef oldukça itici buldum. Yıllardır göre göre bıktık sanırım biraz. M. Ali Birand ve Güneri Cıvaoğlu çıktığında insanın yüzünde bir anda gülümseme oluşuyor ki ikisi de çok sempatik görünüyor. Beren Saat çıktığındaysa bu gülümseme yerini hüzne bırakıyor bende. Sanırım bu kadını sevemeyeceğim tekrar. Ah Aşk-ı Memnu ah! Aslı Enver tatlılık sınırlarını zorlamış, seni sevmeyen ölsün. İlyas Salman'ı yeniden görmek çok güzeldi ve son olarak Okan Bayülgen, harika bir bitiş. Oldukça başaralı bir reklam olmuş, tebrik ederim Kanal D ekibini. Bol bol görürüz umarım bu tür reklamlar. YouTube ne ki diyenler buradan izleyebilir.

Hiç yorum yok: