1 Eylül 2010 Çarşamba

"Maç Buralara Nasıl Geldi?"

Az önce biten maçı izliyordum. Uzun uğraşlar sonucu öne geçtik, farkı yavaş yavaş açtık. Bir ara 12'ye kadar çıkmıştı fark. 1, 1 buçuk dakika vardı bitime. Fark 9'du. Oh dedim. Bu arada skorun verdiği bir rahatlıkla hafiften gözlerimi kapattım ve oturduğum koltuğa yayıldım. İçim geçmiş. Birkaç saniye sonra Murat Murathanoğlu'nun sesine uyandım: "Maç buralara nasıl geldi?"

Kendi kendime ulan daha da mı attık yoksa, bilmem kaç sayı geriden gelip farka gidiyoruz onu mu söylüyor acaba diye düşünürken ekranın sol alt köşesine baktım ki bitime 30 küsür saniye kala fark 3. Hala anlayabilmiş değilim nasıl oldu. Maçı tehlikeye sokmamıza rağmen kazandık fakat basketbolda tipik Türkiye özelliklerini de son anda sahaya yansıtamadan edemedik. Güzel maç oldu. Grup liderliği garanti şimdi. Bunun yanında takımımız oldukça arzulu oynuyor, tam istediğimiz gibi. Ve hiçbir bahanemiz yok. Böyle devam 12 Dev Adam!..

Hiç yorum yok: