29 Ağustos 2010 Pazar

Balon Sektirmek

Hayatım boyunca futbol topuyla istediğim hareketleri yapamamışımdır. Top sektirmek de buna dahil. Rekorum sanırım 13'tür ki o da mucize eseri. Genelde ortalamam 4-5'tir. Mahalle maçlarında, okuldaki maçlarda falan genelde Serdar Özkan olarak anılırdım. Büyük beklentiler olan, topu ayağına aldığında sanki bir şey yapacakmış gibi yapan fakat yapamayan... O yüzdendir ki balon gördüğümde futbol topuyla yapamadıklarımı balonla yapardım, bir nevi içimde uktedir yani o. Ben de kendimi bu şekilde rahatlatırdım hep eskiden. Balonla 100 sektirip sanki gerçek futbol topuyla bunu yapmış gibi gururlanırdım, sevinirdim falan. Bu konuda da kendimi tek sanardım fakat değilmişim. Umut Sarıkaya'nın bu karikatürünü görünce de çok şaşırdım bu yüzden. Ben burada balon sektiredurayım, kendisi bir kere daha hislerimize tercüman olmuş. Helal olsun.

Hiç yorum yok: