21 Ağustos 2010 Cumartesi

Klişe

Az önce okey oynuyorumdum Facebook'ta. Bağlantı koptu. Tabi oyun bölündü. O an kendi kendime "ulan ne de güzel eldi bak gitti görüyo musun" dedim. Sonra farkettim ki ne klişe cümle kurmuşum ben yarabbim! O oyun bir şekilde her bölündüğünde zaten birisi çıkar der elim süperdi, açıyordum tam falan diye. Bu sefer o kişi ben olmuştum. O klişeye ben düşmüştüm.

Benim için efsanedir, bir keresinde iki okeyim var elimde. Oyun bölündü, karşı taraf "okeye dönüyordum yahu" yazdı. Hala aklımdan çıkmıyor. İki okey de bendeydi deyince kendisinden bir daha ses çıkmamıştı. Okeye dönmek demişken, tabi bununla ilgili klişeler de bitmez. Okeye dönen bir kişi vardır, karşı taraf açar elini. Okeye dönüyordumlar başlar bu sefer, son elimdi, açacaktım falan filan. E aç, engel olan mı var? Açamadıysan da konuşma yani.

Yani demem o ki, düşmeyin böyle klişelere. Bir keresinde de oyun bölündüğünde heheyt elim de berbattı zaten ne iyi oldu oyunun bölünmesi deyin. Emin olun ki bir ilki başaracaksınız ve buna bağlı olarak arkadaşlarınızın arasındaki popülariteniz inanılmaz bir hızla artacak. Kolay değil sonuçta ilk olmak.

Hiç yorum yok: