19 Ağustos 2010 Perşembe

Robson de Souza Robinho #2

Birkaç gün önce artık netleşsin durumu demiştim, o gece ortalık fena halde karıştı. %90 Beşiktaş'ta artık. İsteyen gülebilir, haha nasıl da inanıyor salak diye. Ortada çok büyük dedikodular var. Menajeri de İstanbul'daymış zaten. Neyse, mesele o değil, taraftar resmen Robinho için çıldırıyor. Ben de onlardan biriyim, fakat durum biraz farklı. Ben gelmesin diye çıldıranlardanım. Hem ihtiyacımız olan tarz bir oyuncu olmadığını düşündüğümden hem de yüksek maliyetinden dolayı. Kendisi bonservisi ve alacaklarıyla beraber 60 milyon euro'lara kadar malolacak gibi duruyor bize. Nasıl vereceğiz bu parayı bilmiyorum. Demirören almaya çalışacağı kredi için Fulya'yı ipotek göstermeyi falan düşünüyormuş. E oha!

Bize bu adam fazla. Açık söylüyorum bu yükün altından kalkamayız. Gelmesin şu adam. Bu kadar paraya kimleri alırız. Bırakın. Gidin mis gibi Adebayor'u falan alın, bakın görün daha faydalı olacak, hem takım için hem de cebimiz için. Zaten biraz araştırma yapsanız şu söylenen paralardan sonra Robinho'yu isteyenlerin sayısının istemeyenlerin sayısından artık daha az olduğunu göreceksiniz. Allah sonumuzu hayır etsin...

Hiç yorum yok: