17 Ağustos 2010 Salı

Beşiktaş 3 - 0 Barcelona, 19.09.2000

Hala arada bir açıp izliyorum özetini. İnanılmaz bir gündü. Bir türlü unutamıyorum. Yıl 2000. Daha 10 yaşındaydım, Barcelona o zamanlar gözümde yenilmezdi. Hiç kimse yenemez herhalde bunları derdim. Fakat 19 Eylül 2000 gecesi İnönü'de her şey değişecekti benim için. Barcelona yenilebilirdi artık, hatta şöyle söyleyeyim Beşiktaş Barcelona'yı bile yenebilirdi, hem de öyle şansıyla değil, eze eze. Farkı kaçıra kaçıra. 

O gece İnönü'de Barcelona adına ek bir parça bile kalmadı geriye. Net skor, 3-0. Belki de 4-5 rahatlıkla olabilecekken üstelik, Nihat'ın direkten dönen topu, Nouma'nın başarısız aşırtma girişimi, Marcus Münch'ün kaleciyle karşı karşıya kaçırdığı top falan. 

Şimdi Guti, Quaresma, Robinho, Adebayor falan denince aklıma yeniden büyük maçları oynayıp kazanabilir miyiz sorusu geliyor. Liverpool'a 8-0 yenildiğimiz kadronun üzerine sanırım baya bir şeyler ekledik. Umarım yıllar sonra hala izlemekten sıkılmayacağımız maçlar çıkartabiliriz bu sene. Umutlar büyük, çok büyük...

Hiç yorum yok: