12 Temmuz 2010 Pazartesi

Evcilik Oyunu

Arada kanalları gezerken denk geliyorum bu programa. Show TV'de yayınlanıyor gündüz saatlerinde. Hatta sanırım ben şu an bu yazıyı yazarken de yayında. Her denk geldiğimde 5-10 dakika kadar bakarım. 4-5 kere denk geldiğim düşünülürse aşağı yukarı 40 dakikaya yakın izlemişimdir programı yani. Ama hala formatı anlayabilmiş değilim. Bazı çiftler var, kendi kendilerine yapıyorlar bir şeyler. BBG tarzı mı acaba dedim, değil. Çiftleri beraber görmedim çünkü. Evli mi bunlar dedim? Yok değil. Çünkü bir süre sonra Hakan Ka (o da bambaşka yazı konusu) ve Yıldız Asyalı (onu da Kanal D Çocuk zamanlarından severdim, sevmez olaydım) gibi tanıdık kişileri gördüm. Nitekim bu düşüncem de değilmiş format. Hala da anlayabilmiş değilim. Bilen, izleyen biri varsa eğer söylerse de sevinirim.

Ekleme:
Şimdi Show TV'nin web sitesine bakarken şöyle bir şey gördüm. 3 çift, bir de Mert var. Çiftleri hadi anladık da Mert niye tek başına?

Hiç yorum yok: