28 Temmuz 2010 Çarşamba

Rapidshare

-----------------------------------------------------
-İyi günler, rapidshare premium hesabım kilitlenmiş. Daha 4 ay vardı kullanım süresinin bitmesine. Sebebini öğrenebilir miyim?
+Rapidshare hesabınıza birisi rapid göndermiş. O yüzden kilitledik. Güvenlik önlemi olarak. Eğer bu işlem bilginiz dışında yapıldıysa lütfen bildiriniz.
-Yapılan işlemden haberim var. Bir arkadaşım gönderdi ve bunun karşılığında para almadı. Hesabımı yeniden açar mısınız?
+Yapılan bu işlem uygunsuzdur. Hesabınızı yeniden açmamız mümkün değil.
-Birisine rapids göndermek uygunsuz mu? Eğer bu işlem uygunsuzsa böyle bir uygulamanız neden var?
+Birisine rapids göndermek uygunsuz değil fakat bir başkasının hesabından rapids çalmak uygunsuzdur.
-Çalmadım. Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz ve çalmadığımı nasıl kanıtlayabilirim. Bir arkadaşım gönderdi. Bu yasak mı? Eğer hesabımın yeniden açılması için bunu kanıtlamam gerekiyorsa sadece nasıl kanıtlamam gerektiğini söyleyin yeter.
+Size başka bir seçenek öneriyoruz. Sitemizin premium bölümünden yeniden hesap alabilirsiniz.
-Yeni hesap almak istemiyorum çünkü bir tane hesabım var. Ve bunu siz kilitlediniz. Sebepsiz yere. Çalmadım. Bir arkadaşım gönderdi. Bu yasak değil değil mi? Hesabımı kilitleyemezsiniz. Uygunsuz bir şey de yapmadım. Tekrar söylüyorum, kanıtlamam gerekirse kanıtlarım.
+Hesabınız yeniden açılmıştır.
-Hesabım açıldı fakat 2000 rapids'im nerde?
+Çalınan rapidsleri sildik.
-Bunu nasıl söylebiliyorsunuz hala anlamıyorum. Çaldım mı? Eğer çaldıysam bunu nasıl yaptım?
+Lütfen bunu kişisel algılamayın.
-----------------------------------------------------

...ve evet, işte bu yıllardır herkese karşı savunduğum rapidshare'in gözümde bitmesini sağlayan diyalogdur. Ama yine eşşek gibi bu heriflere para kazandıracak mıyım? Maalesef evet; ama haram zıkkım olsun bundan sonra.

Hiç yorum yok: