29 Temmuz 2010 Perşembe

FlashForward

On October 6, the Planet blacked out for two minutes and seventeen secons. The whole World saw the future.
---
1 haftadır falan izliyordum. 40'ar dakikalık 22 bölüm. Bir gün dünya çapında bir bayılma olayı oluyor ve herkes 2 dakika 17 saniye boyunca geleceklerini görüyor. Olaylar gelişiyor...

Yabancı dizileri takip edenler zaten dizinin adını duymuştur. Kaçarı yok. Bilindik dizi işte. O yüzden uzun yazmak değil niyetim. Dizi oldukça sürükleyici. Yine Lost gibi arka arkaya bölümler izleyebiliyorsunuz sıkılmadan. Ben bugün sabah bitirdim. Dediğim gibi 1 hafta falan sürdü. Yine Lost'taki gibi çözmemiz gereken milyon tane olay karşımıza çıkıyor fakat burda dizinin Lost'tan ayrılan noktası şu ki FlashForward'da olaylar hep bilimsel bir şekilde açıklanıyor. Lost'a bok atmak gibi olmasın ama olayları en sonunda metafiziğe, kadere bağlamıyorlar. O yüzden benim için artı bir puandı bu.

Oyuncu seçimlerine dikkat ederim genelde. Gayet yerinde olmuş bana göre oyuncu seçimleri. Pek sırıtan bir karakter yoktu. Yine Lost'tan tanıdığımız Sonya Walger (Penny) ve Dominic Monaghan (Charlie) da vardı kadroda. Taş abla kategorisinde de Peyton List vardı.

Dizi bana göre mükemmel bir sezon finaliyle sona erdi. Birkaç tane cevaplanmayan soru kaldı. Onlar da artık 2. sezona dedim fakat baktım ki 2. sezon falan yokmuş. Yayıncı abc yeniden anlaşmamış yapımcılarla. Yani çok çok büyük ihtimal böylesine şukela bir dizinin 2. sezonu olmayacak ve bazı sorular da havada kalacak. Ama yine de izleyin derim ben. Geçirdiğiniz zamanı fazlasıyla hakeden başarılı bir yapım olmuş. Umarım bir şekilde devam eder.

--- spoiler ---
Dizinin bana göre akılda kalan soruları şöyle:

:: Mark Benford öldü mü?
:: Demetri Noh noldu? Bu sefer bir şey görebildi mi?
:: Kanguru neyin nesi?
:: Her şey en sonunda olacağına vardı ama bundan sonra ne olacak?
:: İlk blackoutta herkes aynı tarihi görürken ikinci blackout'ta niye herkes farklı tarihten geleceklerini gördüler
:: Olivia Benford niye bu kadar salakça hareket ediyor, gördün işte geleceği daha niye herife yavşıyorsun öpüşüyorsun?
:: Bryce mal mı? Niye taş gibi Nicole'ü öyle üzüyorsun lan? Kızın dudaklarına yapıştın yapıştın en sonunda gittin yine Japon'a. Tamam Japon da iyidir güzeldir de Nicole ulan Nicole.
--- spoiler ---

Hiç yorum yok: