11 Temmuz 2010 Pazar

Merhaba

Merhaba,
Bahsedilen "bir arkadaş" benim. Adım Aydın. 1991 aralığının soğuk bir gününde dünyaya gelmişim. Antakya'da olmuş bunlar hep. Sonra büyümüşüm; ilköğretim, lise derken Ankara'da bir üniversiteye yerleşmişim. İlk sınıfı da güç bela geçmiş 2. sınıfına gelmişim. Şu anda da 2. sınıf öğrencisiyim diyorum kendime. Sınavlarımdan dolayı bir süre çok etkin olamayacağım, ama tamamen çekip gitmem de. Yazacağım konuları seçerken de gayet bencil olacağım. Kendi beğendiğim konularda, kendi istediğim şeylerle ilgili yazacağım. Ama yine de bir kopya vereyim yazacaklarımla ilgili: genelde futbol, basketbol, müzik, dizi, güncel olaylar vs. ile ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşacağımı düşünüyorum. Eğlenmeniz umuduyla, haydi kalın selametle.
He son olarak ölümüne Rockets, ölümüne Galatasaray...

Hiç yorum yok: